من چون رنج آزمایشگاه زده بالای سی خوب و این ۱۵ بود گفتم
بفرما گلم
این آزمایش تو آی یو آی جوابه چون اسپرم خوب جدا میکنن ولی تو اقدام طبیعی سخته انگار از صدتا فقط پونزده تا اسپرم سالمن ولی بودن کسانی کع مورفو پایین تر بودن جواب گرفتن پس هیچ وقت ناامید نباش
انشالله که ای یو ای جواب بده چون شستشو میدن اسپرم این ازمایش ناباروری دادی یا بیرون ?
مشکلت چی بود
ای ایو ای چجوری بود ؟
نمیدونم ولی انگاری فقط مورفولوژی پایینه
تعدادش ماشاالله خوبه
ببرش دکتر قشنگم
فرتیل اید روزی سه دونه عالیه همه چی عالی میشه همه فاکتوراش
حرکتش لب مرزه.
شکلش هم خوب نیست.
ولی کلا آزمایش اسپرم مرکز ناباروری درسته جوابش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.