۴ پاسخ

منم درحال اقدامم دارم لتروزول.کلومفین.استرادیول میخورم شایدفرجی بشه دلمون شادبشع

من دو دوره خوردم ولی نشدم

من از روز ۳پریودی تا ۷روزی دوتا لتروزول بهم داده برای ۸و ۹ و۱۰امپول اچ ام جی داده بزنم برم بعد سونو ببینم چی میگه

من ماه اول با کلومیفن بدون امپول باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد