۴ پاسخ

من دوسه بار تا حالا دادم تو سرلاک هم بریزی خوشمزه میشه

بله میتونی
خالی نباید بدی فقط
با نون مشکلی نداره

چرا ک ن نوش جونش

بله عزیزم چرا نشه اگر حساسیت نداره عالیه و پر خاصیت میشه

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی