سلام

دوستان کسی بیمارستان پیوند اعضا زایمان کرده؟؟ 🤔

۳ پاسخ

یک ماه پیش اونجا سزارین شدم خیلی خوب بود

من پریروز زایمان کردم اونجا

من زایمان اولم اونجا بودم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو روزهای ابتدایی تولد