۶ پاسخ

فعلا ک ریزش موهات طبیعیه
مخصوصا اگ سزارین باشی

عزیزم ریزش موواسه شیردهی واینکه بچه داره میشناست هست هرشامپوخوبی بگیری بازم فایده نداره

من شنیدم بیوکسین خوبه

شامپو فولیکا

پرمون سبوس برنج

من آ پلاس پرایم میزنم

سوال های مرتبط