علائم پارگی کیسه آب چجوریه
لطفا زود بگین

۷ پاسخ

پارگی که مثل جیش یهو میریزه کنترلی هم نداری روش
سوراخ شده باشه باید بری جیشتو خالی کنی سرفه کنی چندتا ببینی اب میریزه یا نه

برو بیمارستان عزیزم

حجم آب خیلی زیادی میریزه بیرون
و هگ رحین راه رفتن و خم و راست شدن هم اب میاد کیسه آبته
یه نوار بزار چند تا سرفه اگ دیدی خیس شد. برو بیمارستان سریع

پارگی یهو یه عالمه آب ازت خارج میشه. ولی اگه نشتی داشته باشه، باید نوار بهداشتی بذارین. یه کم راه برین. سرفه کنین. ببینین همین طور خیس میشه یا نه. نوار رو ببرین بیمارستان خودشون می فهمن.

پد بزار ی سرفه محکم بکن اگ خیس شد از کیسه ابه
مال من پاره شده بود پد گزاشتم تو ۲ ۳ دقیقه کلش خیس شد

نوار بهداشتی بذاری کامل خیس شه

عزیزم آب گرم بدون اختیار ازت میاد

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فلورا🍒 مامان فلورا🍒 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی