۳ پاسخ

چون پایینه دیگه کم کم بزرگ تر میشه و قدش ک بلند بشه میاد بالا و بستگی به نحوه قرار گیری جنین هم داره سفالیک بریچ عرضی باشه

منم اینطور ولی چون عرضیه زیاد اون پایین حسش میکنم

حتما بریچه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی