۷ پاسخ

سلام عزیزم من پنج شنبه دادم،۳۴۰هزینه شد

24تا 28 هفته فرصت داری
هزینش اگه بهداشت بنویسه رایگانه
ی سونو رشده که دکتر ب من گفت 30 هفته برم

من 24 هفته انجام دادم

مرسی از همگی دوستان ممنون که جواب دادید 😍😍😍

من ۲۵ هفته رفتم
۴۵۰ شد
دکتر ک ب من. گفت تا۳۲ هفته سونو نداری
قبلیش ۱۸ هفته رفتم برا جنسیت فقط

24تا 28 هفته
من چون بهداشت برام نوشت رایگان شد

از 24هفته شروع میشه تا 28هفته
دیگ بستگی ب تشخیص پزشک داره
ک برات کی بنویسه
هزینش هم من شدشصد خورده ایی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری