خانما تیر کشیدن واژن طبیعیه؟

۶ پاسخ

سلام من هم همینطور بودم توهفته ۱۸ و ۱۹

واسه من تير نميكشه ولى استخون روى واژنم بحدى درد ميكنه انگار ضربه خورده

منم دیشب اولین بارهم واژن هم دلم دردگرفت ولی خوب شدم

آره منم دارم طبیعیه

اره نوزاد. دار رشد میکن

منم جدیدا تیر میکشه و استخون دردم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۴ ماهگی
مامان توت فرنگي مامان توت فرنگي هفته سی‌ام بارداری
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری