شماهاام تو هفته ی من شکم خیلی کوچیکی دارید؟

۱۲ پاسخ

من که شکم دومم اثلا شکم ندارم

من بارداری دومه دارم یکم شکم

بله عکس منو تو ۱۷ هفتگی ببین اصن خیلیی کم از هفته ۱۹ شکمم درومد کم کم

منم اصن ندارم

واسه منم کمه و ازین بابت خیلی هم خوشحالم

بله ندارم

😂من حس میکنم شکمم داره گرد میشه🥺

منم اون جورممم🥺🥺

والا من کمی دارم

خیلی البته بستگی داره ک قبلا شکم داشتی یا نه چربی دور شکم چاق بودی یا لاغر من ک لاغرم ندارم

آره مال منم معلوم نبود بیست به بعد بزرگ شد

بارداری اول همینه
من تا۷ماهگی شکم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان دو پسرون مامان دو پسرون ۳ ماهگی
مامان آسو خانوم مامان آسو خانوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقا پسرم ❤️ مامان آقا پسرم ❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری