۴ پاسخ

یکم سرما داره، گرم نگهش دار

اگر ورم داره عفونت باس قطره چشمی بزنی براش. قطره آیتروماسین ۰/۵ خوبه براش

یعنی اشغال جمع میشه؟

سلام دختر منم قی میکرد همه گفتن سرما خورده
رفتم داروخونه قطره باکتی ماید داد هر ۶ ساعت ی قطره ریختم خوب شد
چای تازه دم کمرنگ هم خوبه هی تند تند پنبه بزن بکش ب چشمش بنداز دور ی پنبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آوا و آریا💙 مامان آوا و آریا💙 ۱۴ ماهگی