۱ پاسخ

سلام عزیزم
اره من دوتا زایمانمو اونجا انجام دادم خیلی راضی بودم
هم پرسنل و کادر خوش اخلاق و پیگیر
و بیمارستان خلوت و تمیز

سوال های مرتبط

مامان رونیا 🩷 لِنا مامان رونیا 🩷 لِنا هفته بیست‌وپنجم بارداری