۲ پاسخ

سلام عزیزم وقت لخیر شما آمپول فرنجکت رو زدین ؟چجور بود؟تاثیری داشت؟توی چندساعت بهتون تزریق کردن؟

درد نداره سرم وصل میکنن میزنن تو سرم فقط هر جایی وصل نمیکنن من چند بار زدم ولی تو بارداری نمیدن

سوال های مرتبط

مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد