بهترین زمان برای سونوگرافی رشد چند هفته هست؟

۵ پاسخ

من میخوام انشالا ۳۲ هفته و ۶ روز برم ..اگه همه چی اوکی باشه بازم باید هفته ۳۶ یا ۳۷ برم؟

من ۳۲و ۶ روز انجام دادم

۲۸ تا ۳۲ .اگر وزن بچت خوب باشه دیه نیازی نیست اگر زایمانت طبیعی نباشه
من دکترم گفت نیاز نیست برم

۳۲هفته

به نظر من بین 30 تا 34 هفته

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری