سلام دخترا کیا بیمارستان میلاد زایمان کردن ؟؟

۲ پاسخ

انشالله منم امروز بیمارستان بودم پرونده باز کردم برا ۲۴ام طبیعی

من امروز کارای عملم رو کردم انشالله دوشنبه هفته بعد سزارین می شم

سوال های مرتبط

مامان ۳تا جؤجه مامان ۳تا جؤجه ۱۴ ماهگی