نی نی منم به دنیا اومد بعد سه روز درد

۱۴ پاسخ

منم دقیقا سه روز درد کشیدم دیشب ساعت ۳ و نیم شب دنیا اومد
ولی این چند روز تو بیمارستان خیلی درد کشیدم

امپول ریه نزدی

قدم نو‌رسیده مبارک عزیزم دستگاه نرفت؟

خداروشکر..مبارک باشه عزیزدلم ..خسته نباشی🥰🥰

مبارکت باشه عزیزم حسابی به خودت برس 😘😘

عزیزدلم قدم نورسیده مبارک انشاالله قدمش پراز خیروبرکت باشه💞

مبارک باشه عزیزم قدمش پربرکت

مبارکه عزیزم😍

چند هفته بودی

مبارکه برا منم دعا کن دردام شروع بشه

مبارکه عزیزم

مبارک باشه بسلامتی

طبیعی؟

چرابعدسه روزدرد

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان رستا خانم 😍 مامان رستا خانم 😍 ۵ ماهگی
مامان امیر حافظ مامان امیر حافظ ۱۰ ماهگی
مامان نسیم مامان نسیم ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان مامان فسقلی هام مامان مامان فسقلی هام روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو✨️🐣 مامان علی کوچولو✨️🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان❤️ مامان فرهان❤️ ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی