۳ پاسخ

شما اسم دکترتون چی بود؟راضی بودی؟

من یکی از فامیلامون دو سه سال پیش گاندی زایمان کرد، خاله م همزمان با فاصله یه هفته بیمارستان پارسا،قیمت دوتا بیمارستان یکی بود مثلا در حد ۵...۶ تومن، چون تعرفه داره

دکترت نگفت بهت چقدره .من بیمارستان عدل هستم دکتر گفت ۴۵ بیمارستان.۱۰ تومن دکتر گرفت ازم نامه داد واسه سزارین

سوال های مرتبط

مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد