تو ۳۳هفته ۵روز ۲۴۰۰وزن خوبه یان

۵ پاسخ

هرچی هست وزنش فقط خداروشکرکنیدکه سالم وسرحال که حرکاتاش خوبه

عالیه ماشاءالله

اره گلم

تصویر

به نظرم که خوبه

تصویر

منم ۳۳هفته و ۶روز رفتم۲۴۰۰بود دکتر گف خوبه وزنش نرماله

سوال های مرتبط

مامان رادین و رایان مامان رادین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی