صدک 69 خوبه ؟ ‌ ‌

۱۰ پاسخ

اره خیلی خوبه هرچی ب پنجاه نزدیکتر باشه تو رنج نرمالتره و اگ بالاتر بره یعنی تپل تره و رشدش خوبه

من صدکم ۸۹ بود 🙄🙄🙄چقده ینی بچم😂😂😂

سونو رشد من ننوشته بود صدک چنده

ببخشید صدک چیه؟

مامان امیر حسین شما برا سنو رفته بودین پیش پورترکان زیتون

آره پنجاه و حول و حوش پنجاه یعنی عالی زیر ده و بالای نود نباید باشه

اره خیلی خوبه بچت درشته

اره ب 50نزدیک باشی اوکیه
زیر 50کمه

عزیزم من‌ سردرنمیارم
برا من ۴۰بود دکترم گفت‌ وزن‌بچت‌کم

چی؟..

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان 🧿🐣🧿 مامان 🧿🐣🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان شهاب مامان شهاب ۱۲ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶 مامان فندق کوچولو👶 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۲ ماهگی
مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد