۱۱ پاسخ

دختر من میگه آنا

دختر من اینجوری نیست چرااا🥲🥲

پسر من همش تو گریه میگه مااا🤣

دختر منم 😍 بخاطر همین دوست دارم گریه کنه😅

الهیی

ارره پسر منم گریه کردنی وسطاش میگه مااااا

دختر منم میگه ماااااا تا من بیام😍

ویی الله😍

الهی قربون خدابشم خدا همه ی مادرهارو حفظ کنه

پسر من از روز اول وقتی کنارش نباشم با گریه مامامامااااا

وای🥹🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی