۵ پاسخ

حالا شما برای خودتون لباس گرم بیارین

ما گیلان ..املش هستیم دیشب بارون بود امروز آفتابی بود
...فعلا لباس گرم نیاز نداریم

من الان خونه بابام اینام سرده

بارونیه

سرده خیلی

سوال های مرتبط

مامان فرهان‌ جوجه🐣💛 مامان فرهان‌ جوجه🐣💛 ۲ سالگی
مامان رضا چشم رنگی🧿 مامان رضا چشم رنگی🧿 ۲ سالگی
مامان سوفی مامان سوفی ۲ سالگی