وارنیش به دندان بچه هاتون زدید

۷ پاسخ

اصلا درک نکردم این وارنیش هارو

من اصلا هیچ سالی برا دخترام قبول نکردم بزنن جز یه سال،اصن چی هست؟ بدرد نمیخوره،رو حافظه ی بچه ها هم تاثیر منفی میذاره ،بعد میگن بچه ها ی الان درس نمیخونن،اینو از خودم نمیگم دکتر معصومه محمد پور طبق آخرین تحقیقاتش گفته

من اتفاقا دیروز براش زدم ، دیدم دوست نداره بقیشو برای خودم زدم ، حالت چسبندگی داره تا ۱ ساعت .
بعد چیزی بخوری خوب میشه

من زدم

اصلا وارنیش و فلوراید و اینا زیر ۶ سال نباید استفاده بشه چون بچه قورت میده و براش مضره اصلا نزنید برای بچه هاتون حتی اگر بهداشت داد

این دیگه چسه

وای نه....من یادم رفت ببرم بهداشت

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه401 مامان مامان جوجه401 ۳ سالگی