۱۰ پاسخ

دوقلوبودن و احتمال زایمان زودرس

بدون هیچ علائمی دکتر تجویز کرد چون گفت زایمان زود رس زیاد شده

من دوقلو بودن ماه هفت آمپول ریه زدم

من علائمی نداشتم ولی زدم مشکلی نیست اگه بزنی بهتره

طول سرویکسم کم بود احتمال زایمان داشنم

من هیچ علائمی نداشتم زدم کلا دکتر برای همه تجویز میکرد

دهانه رحم باز بود زدم

هر کسی که دکتر احتمال زایمان زودرس میداد اون آمپول رو میزد

اونایی که خطر زایمان زودرس براشون تشخیص داده میشه آمپول ریه میزنن

من آب دور بچم کم شده بود.خطر زایمان زودرس داشتم سر همین

سوال های مرتبط

مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی
مامان امیر رضا و حلما مامان امیر رضا و حلما ۴ سالگی