هر کاری میکنم دخترم آروغ نمیزنه خطرناکه

۲ پاسخ

نه چه خطری میگن دل درد میگیره بعد شیر خوردنش تا ده دقیقه عمودی نگه دار بغلت

نه گلم چ خطری فقط ب شانه بزارش ب دست ک بالا میاره خدانکرده طوریش نشه

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۱۲ ماهگی