۵ پاسخ

والا من دکتر پنج هفته بودم آنفولانزا داشتم برام نوشت خوردم ..آبلیمو عسل و آبجوش درست کن بخور

استامینوفن نخورید توی بارداری خوب نیست

استامیفون ۵۰۰ ساده بخور و دیفین هیدرامین قرقر کن برا من که گفت قرص جوشان نخور

منم سرما خوردم دکتد برام دیفن هیدرامین ساده داد یه امپول دگزاهم ریخت توش گف قرقرع کن و بریز خوب شد گلو دردم

شربت آبلیمو عسل بخور بهتره

سوال های مرتبط

مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد