سلام بچه ها لانه گزینی چه علائمی داره؟

۳ پاسخ

من یک درد عجیب غزیب گرفتم؛ عرق سرد نشست و بالا اوردم. این دو دفعه لانه گزینی متاسفانه بارداری سالم نداشتم و از دست دادم. این دفعه ای وی اف کردم یکم درد شدید داشتم و لک قهوه ای دیدم. بعضیا هیچ علائمی ندارن

برا من هیچ علائمی نداشت اضلا نفعمیدم

شکم درد شدید

سوال های مرتبط

مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد