سلام شما باردار بودین؟من دیشب که روز ۲۶دورم بود لک قرمز خیلی روشن دیدمکه به صورتی میزد همین دیگه چیزی ندیدم چند روز هم سردرد دارم یعنی ممکن لانه گذینی بوده؟
صورتی یا قهوه ای
۶روز مونده ب موعدم لک صورتی دیدم نوارم گذاشتم لک قهوه ای اومد دیگ چیزی ندیدم
۱۳ ازاد سازیم من لکه بینی ندارم یعنی لانه گزینی رخ نداد
من سرپسرام لکه لانه گزینی دیدم قرمز تیره سردخترم لک ندیدم
خانما من ۵روز بعد اقدام یبار لکه بینی داشتم قرمز روشن تقریبا بنظرتون لک لانه گزینیه؟
اخه بنظرم خیلی زود بود واس لانه گزینی
منم باید دیروز پریود میشدم اما ترشح قهوه ای دیدم
دوباره امروز ترشح قهوه ای
ینی لانه گزینی هست؟درد خفیف پریودی هم دارم تاحالا من اینطوزی نبودم ترشح قهوه ای داشته باشم🥲
من لک بینی داشتم
لکه لانه گزینی از ده نفر یک نفر دارن وگرنه بقیه شروع پریودیه
لکه بینی صورتی رنگ اما بیشتر خانما ندارن
من داخل ترشح ام یه رگه خون بود روز ۲۲سیکلم
دوستان من شنیدم لانه گذینی فقط تو بعضی افراد رخ میده چجوریه همه سوال میپرسن🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.