مامانا سلام کسی هست ب بچه اش فقط شیرخشک بده

۳ پاسخ

بله من فقط شیر خشک میدم

سلام بله من فقط شیرخشک میدم

اره من فقط شیر خشک میدم هردوساعت ۶۰ سی سی ببلاک میدم

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی