۵ پاسخ

نه عزیزم من دکتر تغذیه بهم گفت برای وزن گیری جنین هم خیلی خوبه

نوش جانت بخور

خیلی خوبه ولی لعنتی یبوست میاره

خاصیت هم داره نوش جان

بدون من اشکال داره😄

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری