۹ پاسخ

هرکی ی جور یکی هس تنبل شده ولی پسر

منم زیاد بیش از حد میخوابم نمیدونم جنسیتو

من سر دخترم همش میخوابیدم

اره دختره

اره دختره

میگن خستگی زیاد دختره

نه‌‌‌

من بی خواب شدم و اصلا خوب نیست

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری