۳ پاسخ

من یک دکتر پیدا کردم نمبگیره خیلی از دکترا نمیگیرن
نباید بگیرن

زیر میزی خود دکتر ۲۰
بیمارستان هم جدا

من دکترم فک کنم ۱۵تومن میگیره
بجز بیهوشی و بیمارستان

سوال های مرتبط