خانومایی که سزارین شدین علتش چی بوده

۴ پاسخ

اجباری ام سه تا سونوی آخر بچه بریچه زایمان اولم طبیعی بودم

اختیاری ام
علتش ترس از طبیعی

اولی مدفوع کرده بود اورژانسی سز شدم
دومی اجباری میشد ولی اگر اجباری هم نبود چون تو ۲۸ هفته کیسه آبم پاره شد و خونریزی شدید داشتم و حتی ۱ سانت هم دهانه رحم باز نشده بود سز میشدم
اینم سومی و اجباری 😅

اختیاری م

سوال های مرتبط