من بی هوشی بودم ولی عالی بود ن درد داشتم ن چیزی سریع ام سرپا شدم و خودم ب بچه رسیدم اصلا سزارین سخت نیست بعضیا تحمل درد ندارن الکی گندش میکنن البته ب دکتر و بدنتم بستگی داره
من سزارین ،بی حسی کمر به پایین بودم
تنها اذیتی ک شدم این بود که تا۱۰روز سر درد داشتم وگرنه از همه لحاظ اوکی بود و راضی بودم
من تو تاپیکم گذاشتم ببین
من تحمل دردم به شدت پایین بود و خیلی اذیت شدم البته بدن با بدن فرق میکنه ، برای من سخت بود البته از طبیعی که قطعا بهتر بود
زایمان اولم که راضی بودم با بی حسی فقط سوندش اذیتم کرد وگرنه خود عمل و بخیه و خوب شدنش زیاد طول نکشید
لطفا به منم بگید🙄
من تاپیکم گذاشتم عزیزم
بی حسی که خوب بی حس نشدم
کمر درد
سردرد
درد
منم دوست دارم بدونم بی حسی یا بیهوشی هم بگید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.