خانومایی که سزارین شدین میشه بیاین از تجربه تون برام بگین🥲

۹ پاسخ

من بی هوشی بودم ولی عالی بود ن درد داشتم ن چیزی سریع ام سرپا شدم و خودم ب بچه رسیدم اصلا سزارین سخت نیست بعضیا تحمل درد ندارن الکی گندش میکنن البته ب دکتر و بدنتم بستگی داره

من سزارین ،بی حسی کمر به پایین بودم
تنها اذیتی ک شدم این بود که تا۱۰روز سر درد داشتم وگرنه از همه لحاظ اوکی بود و راضی بودم

من تو تاپیکم گذاشتم ببین

من تحمل دردم به شدت پایین بود و خیلی اذیت شدم البته بدن با بدن فرق می‌کنه ، برای من سخت بود البته از طبیعی که قطعا بهتر بود

زایمان اولم که راضی بودم با بی حسی فقط سوندش اذیتم کرد وگرنه خود عمل و بخیه و خوب شدنش زیاد طول نکشید

لطفا به منم بگید🙄

من تاپیکم گذاشتم عزیزم

بی حسی که خوب بی حس نشدم
کمر درد
سردرد
درد

منم دوست دارم بدونم بی حسی یا بیهوشی هم بگید

سوال های مرتبط