۶ پاسخ

اره گاهی

بستگی ب جهتش داره

بله حس میکنم

من از هفته ی شما تا همین الان از درد واژن داغون شدم، اصولا میگن آدمایی که لگن‌کوچیک تر و نزدیک به هم تری داشته باشند بیشتر درد میکشن و اینکه دکترم گفت بچه ای که پائین تر باشه مادر بیشتر درد واژن داره، اما اگه بالا باشه معده بیشتر اذیته

من اره زیادددد

آره منم اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان مجتبی و شاهین مامان مجتبی و شاهین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل نازم🎀🩷 مامان دخمل نازم🎀🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری