سلام مامانا بعد از غربلگری انومالی دیگ هیچ غربالگری نداریم

۷ پاسخ

ازمایش قند بارداری و سونو وزن بچه

عزیزم شما رفتی انومالی ؟

اگه دكتر اكو قلب نداده كه نه ديگه نداري

تو خوده گهواره زدع باز بعدش یسری چیزارو

نه ولی سونو داریم ، سونو وزن و وضعیت بچه بریچه یا ن آخرای ۸ ماهه فک کنم

همین دوتاست

نه دیگه نداریم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه💛🐣 مامان جوجه💛🐣 هفته سی‌ونهم بارداری