۲ پاسخ

زوده هنوز شکم شما شکل نگرفته
اون موقع هم که شکل بگیره از آنومالی هم گذشته

میگن شکم رو ب پایین پسره
گرد دختره
واسه دوتا بچه ها درست بود
دیگه نمیدونم🫠

سوال های مرتبط

مامان پریماه مامان پریماه روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو 🩵💙 مامان کوچولو 🩵💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترکم💗 مامان دخترکم💗 ۳ ماهگی