سلام دوستان🩶🌱
ذخیره تخمدان ۳.۱ خوبع یا نه.؟؟

۵ پاسخ

عالیه من نیم بودم الان باردارم

اره من ذخیره تخمدانم ۱/۵ هست

عالیه من دوبودم باردارشدم

اره خوبه

عالیه خوشبحالت

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
نسیم نسیم قصد بارداری