ذخیره تخمدان 1.2خوبه دوستان

۳ پاسخ

من ۳۹ سالمه ۳.۲ بود . با توجه به سن باید بررسی بشه . پزشکتون چی گفتن

برای سن شما تقریبا خوبه

برای منم همین بود

سوال های مرتبط

منتظرمامان شدن منتظرمامان شدن قصد بارداری
مامان 🐆ᴬʸʰᵃⁿ مامان 🐆ᴬʸʰᵃⁿ روزهای ابتدایی تولد