سلام چیکار کنم دردم بگیره واقعا دیگه نمیکشم

۹ پاسخ

خانومایی ک هفته ۴۰ بودید حرکت نی نی تون چطور بود ؟ ضربه ای بود بیشتر یا کش و قوسی

عزیزم منم مثل تو دو روزه مونده ۴۰ هفته هیچ دردی ندارم

عزیزم آناناس بخر بخور
از پله بالا پایین برو
از گوگل فیلم ورزش دانلود کن
ورابطه ی حفاظت نشده چون مایع منی دهانه رحم رو تحریک میکنه

امپول فشار نمیزنن؟

برو زایشگاه معاینه کنه چون من اصلا درد نمی گیره

دمنوش زعفران بخور

چیزای گرم بخور و پیاده روی کن من برای بچه اولم مادر شوهرم شوید دم میکرد یه استکان میداد بهم میگفت راه برو

پیادع روی پله بالا پایین کن حرکات سجده انجام بده ورزش کن ی جا زیاد نشین تحرک داشته باش

ماشالله

سوال های مرتبط

مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی