میشه بگید من الان چند هفته هستم؟ برم سونو؟

تصویر
۴ پاسخ

حداقل پنج شش هستی

فک کنم هفت هفته ای

سونو ک برو ولی بین ۶ تا۸ هفته ای

من ۱۵۰۰۰ بود قلب داشت از تو فک کنم دوماهه خیلی بالاس

سوال های مرتبط

مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی