۳ پاسخ

من ۷ هفته رفتم چیزی نشد ولی بستگی به شرایطت داره
من رفتم تبریز

یعنی بچت چند وقتش بوده حامله شدی؟
انساالله ب سلامتی فارغ بشی و خدا بهت قوت بده عزیزم

اگه مشکلی نداری عیب نداره ولی هر نیم ساعت یکم راه برو

سوال های مرتبط

مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی