شربت خواب اور بی بی سد یا بای بای ؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

ترنجبین!

زینونایت اگه بتونی پیدا کنی عالیه

بی بی سد گرفتم هیچ تاثیری نداشت

با احترام هیچ کدوم

کلا مخالف دارو خواب اورم

فقط دیفن ویا پرومتازین یه سی سی بده درسته بی ضرر نیس ولی گاهی خود بچه هم خودشو کلافه میکنه هم بزرگترارو وهیچ راهی جز این نداری دکتر بمن گفت

اینا تاثیر نداره الکی نخر

پسرم ۴ماهش بود دکتر براش نوشت که برای ما تاثیر نداشت شمارو نمیدونم دیگه

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی
مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 ۱ سالگی
مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی