در بارداری رابطه از عقب ضرر دارد

۹ پاسخ

کاش اینکارو نکنین چون در اینده بیماریای بدی میگیرین

کلا باردار هم نباشی ضرر داره از عقب

دردناک و سخت🥲🥲🥲

یه بار بوده اون هم خیلی اروم باز هم مشکلیه

درد نداره؟😬😬😬😬😬

بلههه

اکه بارداری پر خطر نداری رابطه داشته باش…
من از دکترم پرسیدم گف ن مشکلی نداری ولی خودمون رعایت میکنیم تو این سه ماه فکر کنم سه یا چهار بار بودا….

ارع ضرر داره چون بچه دقیقا وسط لگنه الان و فشار میاره بهش

معلومه که ضرر داره. کافیه یه سرچ بزنی تو گوگل

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ویکم بارداری