۷ پاسخ

دکتر همدانی

رضوانیان عالی

ممنون ازهمه ی دوستان

دکتر کچویی هم دکتر خوبیه

من خودم پیش میرزایی میرم

دکتر روح الله نریمانی

سلام عزیزم من تعریف کچوییان رو خیلی شنیدم اما فکر میکنم سیستم نوبت دهیش قدیمیه و به این صورته که باید بری اسم بنویسی حالا بازم صد در صد مطمئن نیستم شاید به روز کرده باشه میتونی اگه دوست داشتی سرچ کنی در موردش

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی