بچم گشنشه سینمو نمیگیره انگشتاشو میخوره

۴ پاسخ

پسرمنم اینجوری شده
خس کلافه شدم
بیدازیش توروز زیاد شده
باهزار مکافات میخابه
دیگ روپا میخابه نه بغل..عادت کرده دراز بکشم سینم بخوره بخابه🤦‍♀️🙁

الان زوده بهش چیزی بدی ولی من میخام بدم پسرم چون خیلی اذیت میکنه

ازچی میتونه باشه

پسر منم همینجوری فقط اذیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۰ ماهگی