قند خون ناشتا ۷۶ چه طوره؟

تصویر
۹ پاسخ

عالیع عزیزم

عالی

خوبه.

من فردا ناشتا باید آزمایش بدممم😫😫😫

پایینه

نه عالیه از منم اوایل بارداری ۷۵ بود گفتن خیلی خوبه

عالی.

عالیه برا من ۱۰۰ بود🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

پایینه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وششم بارداری