خیلیییی نگرانم میشه جواب بدین
میشه جواب بدین مامانای با تجربه
عزیزم رعایت کن حتما با دستگاه تست قند هر روز قندتو چک کن هفته بره بالاتر قندت بالاتر میره
من اول بارداری ۱۰ واحد انسولین میزدم الان با زدن ۳۵ واحد قندم ۹۲ هست
سلام مامانای عزیز من از وقتی حامله شدم درد کمرم شدید و داخل واژنم خیلییی تیرمیکشه ومیسوزه کف پاهام خیلی میسوزه دکتر هم رفتم ویتامین داده با شیاف پروژسترون اما بهتر نشدم از درد همش میخام گریه کنم
خیلی ممنون از راهنماییتون
۹۲ بیشتر نباید باشی
لب مرزه دکتر ب من گف مراعات کن بعد دوهفته دوباره ازمایش بده
آره لب مرزه رژیم بدون قند بگیر میاد پایین
اره گلم باید رعایت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.