سلام مامانا قند خون من ناشتا ۹۷ هفته ۱۰ هستم زیاده

۹ پاسخ

خیلیییی نگرانم میشه جواب بدین

میشه جواب بدین مامانای با تجربه

عزیزم رعایت کن حتما با دستگاه تست قند هر روز قندتو چک کن هفته بره بالاتر قندت بالاتر میره
من اول بارداری ۱۰ واحد انسولین میزدم الان با زدن ۳۵ واحد قندم ۹۲ هست

سلام مامانای عزیز من از وقتی حامله شدم درد کمرم شدید و داخل واژنم خیلییی تیرمیکشه ومیسوزه کف پاهام خیلی میسوزه دکتر هم رفتم ویتامین داده با شیاف پروژسترون اما بهتر نشدم از درد همش میخام گریه کنم

خیلی ممنون از راهنماییتون

۹۲ بیشتر نباید باشی

لب مرزه دکتر ب من گف مراعات کن بعد دوهفته دوباره ازمایش بده

آره لب مرزه رژیم بدون قند بگیر میاد پایین

اره گلم باید رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۳ سالگی
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان ❤❤❤❤ مامان ❤❤❤❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری