قند خون ناشتا ۹۵ زیاده؟

۱۳ پاسخ

من دیروز ۱۰۱ بود دکتر برام متفورمین تجویز کرد

آره زیر 90بایدباشه

دکتر ب من گفت باید زیر ۹۲ باشه تو بارداری

نه خوبه

قند مصنوعی رو حذف کن درست میشه

اره عزیزم

دکتر من گفت تا ۱۰۰ خوبه ولی منم ۹۵ بودم باید مواظب باشی

من ۹۷ بودم دکترم گفت باید رعایت کنی

من ناشتا ۸۰بود اگه وزنم بالاس لاقل قندم پایین بود از سرکه اگه بتونی استفاده کنی کنترل می‌کنه قندتو عزیزم

لب مرز منم ۹۴ بودم

لب مرزه

اره از من،۹۵بود دکترم گف باید بیاری پایین وگرنه انسولین میدم اوردم پایین

حداکثر باید 92باشه

سوال های مرتبط

مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سامیار👦نی نی🫃 مامان سامیار👦نی نی🫃 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۳ سالگی
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری