من چون از قبل دیابت داشتم بهم گفت زیر۹۸باشه
ولی کسی ک دیابت نداره بایدزیر۹۲باشه
چون بارداری باید زیر 90 باشی خطر داره
ببین برای منم 95 بود ،ولی با دکترم صحبت کردم گفتم من 13 ساعت ناشتا بودم چرا باید 95 باشه زیاده ،گفت نباید 13 ساعت ناشتا میبودی بین 8-10 ساعت اگه بیشتر ناشتا بودی برعکس عمل کرده .
در کل خیلی نگرانم نکرد فقط گفت سعی کن شیرینی جات ،برنج و نون رو کم کنی .
تا دوباره ازمایش بدیم.
یکم بالاست
لب مرزی عزیزم. باید رعایت کنی
برای کسی که دیابت داره اره اوکیه
وای کسی که توی بارداری دیابت گرفته ، باید زیر 92 باشه
حداقل باید ۹۰ باشه
بیشترش بالاست
خانم باردار باید کمتر از ۹۲ باشه
خیلی خفیف بالاس باید رعایت کنی
زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.