هرکی یه حرفی میزنه نفهمیدم قند ناشتا ۹۵ خوبه یانه😐😁

۹ پاسخ

من چون از قبل دیابت داشتم بهم گفت زیر۹۸باشه
ولی کسی ک دیابت نداره بایدزیر۹۲باشه

چون بارداری باید زیر 90 باشی خطر داره

ببین برای منم 95 بود ،ولی با دکترم صحبت کردم گفتم من 13 ساعت ناشتا بودم چرا باید 95 باشه زیاده ،گفت نباید 13 ساعت ناشتا میبودی بین 8-10 ساعت اگه بیشتر ناشتا بودی برعکس عمل کرده .
در کل خیلی نگرانم نکرد فقط گفت سعی کن شیرینی جات ،برنج و نون رو کم کنی .
تا دوباره ازمایش بدیم.
یکم بالاست

لب مرزی عزیزم. باید رعایت کنی

برای کسی که دیابت داره اره اوکیه
وای کسی که توی بارداری دیابت گرفته ، باید زیر 92 باشه

حداقل باید ۹۰ باشه
بیشترش بالاست

خانم باردار باید کمتر از ۹۲ باشه

خیلی خفیف بالاس باید رعایت کنی

زیاده

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری