قند ناشتا 97 خوبه؟

۷ پاسخ

فک کنم باید زیر ۹۲باشه

من۹۴دکترگفت بالاس

ماله منم ۹۸ بود گفتن که مرزه باید رعایت کنی بالا نیاد

من ۹۰ بودم
ولی ۲ ساعت بعد ناشتا ۱۴۸ دکتر بهم گلوکوفاژ داد گفت ۲ هفته بخور و تکرار کن اگر نیومد پایین باید انسولین رو شروع کنی

نه ۵تا بالا بوده احتمالا باید رژیم غذایی بگیری میوه و لواشک وترشی کمتر بخوری

لب مرزمیشه و باید مصرف قندمصنوعی رعایت شه

لب مرزیه یکم فکنم بازم بستگی ب رنج ازمایشگاهی ک‌رفتی داره

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری